HTML

Pacific Time

A Csendes-óceán két partja és ami közte van. Főleg Tajvan.

Friss topikok

  • Urancityhero: Aki ezt írta, az nem járt Thaiföldön, vagy ha igen, akkor egy szimpla idióta. Varázslatos hely, ke... (2017.06.18. 15:11) Thaiföld, egy mosoly nélküli ország
  • aranyjohnny: Szintén a Carrefour-ban kiváló pékáruk kaphatók, kenyér, zsemle, bagett, ciabatta. (2012.11.04. 21:08) Enni Tajvanon
  • sokasebi: @kuanyin: Biztos? A Kínai Köztársaság 1912. január 1.-én lett kikiáltva, így 1912. lett az első év... (2012.11.03. 13:00) Érdekességek Tajvanról
  • initram5: Nagyon élvezetes leírás, várjuk a többi bejegyzést! :) (2012.11.03. 09:51) Vásárlás

Címkék

Krétaporosz iskolám

2017.10.12. 06:09 sokasebi

 

Képzeletbeli interjú volt ált. iskolás tanárommal

40 évig tanított orosz nyelvet, szerette a munkáját?

Szerettem tanár lenni, jobb volt ez mint a Gumigyárban 3 műszakban. Csak a gyerekeket nem bírtam, azok állandóan zajongtak, rohangáltak körülöttem, párat néha fejbe is kellett csapnom a naplóval. 

Hogyan tanult meg oroszul?

A háborúban találkoztam orosz katonákkal, ők tanítgattak, mondták gyevuska, legyél kedves hozzánk, kapsz kenyeret. Nagyon szerettek engem, sok kenyerem volt tőlük, meg persze pár abortuszom is. 

Hogyan lett tanár?

A háború után a Párt elküldött egy fél éves tanárképző tanfolyamra, ugyan főleg marxizmust tanultunk, de a végén kaptam egy orosztanári diplomát. 

Jó tanár volt?

Én voltam a legjobb, nálam pisszenés sem volt, begombolt köpenyben egyenes háttal ültek a tanulók. Megnézhette magát aki beszélgetni vagy rendetlenkedni mert.

Milyen oktatási módszert alkalmazott?

Nem volt különösebb módszerem, a ragozást be kellett magolni és minden órán volt felelés vagy dolgozat is. 

Most mivel tölti a napjait?

Nyugdíjas vagyok, nem járok sehová csak az ÁBC-be. Főzni szoktam, annyit hogy legyen elég egész hétre. Esténként nézem a TV-t, amíg van adás, néha leiszom magam, ilyenkor egy vödröt rakok az ágyam mellé.

(1989)

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pacifictime.blog.hu/api/trackback/id/tr6112955741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása